Klacht Kadasterdata.nl: Foutieve foto bij pand

Sch876

Er staat een foto van ons huis bij de omschrijving van een voormalig PSZ gebouw. Na vermelding hiervan bij Kadasterdata heb ik direct een mail gekregen met het verzoek aan te geven wat er niet klopte. Dit nogmaals vermeld in een mail met het verzoek de foto te verwijderen en een juiste foto te plaatsen. Dit ook aangezien mensen moeten betalen voor foto's van de panden die ze aanvragen. Lijkt mij wel zo sympathiek om dan de juiste info te sturen. Ik heb zelfs aangegeven hoe het pand te bereiken.
Na de laatste mail hoor ik echter niks meer.

Verwijdering van de foto van ons huis bij dit adres en plaatsing van een foto van het juiste pand.

Kadasterdata.nl
    Beste S. Schoots,

Wij zien de foto van een woonadres welke ons de juiste lijkt.

Kunt u uw woningpagina nogmaals bekijken en ons informeren? Zoals gezegd lijkt het kloppend!

Kadasterdata klantencontact

Sch876
Dus volgens jullie is nr 20 en nr 18 één en hetzelfde pand alleen 15 jaar na elkaargebouwd. Misschien moeten jullie de beide adressen zelf even naast elkaar leggen om te zien dat er iets niet klopt. Ik woon hier nu 12 jaar en meen toch echt te weten in welk huis ik woon.

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?