Klacht Kadasterdata.nl: heb op 19-03-2014 waarde van mijn huis opgevraagd en krijg nu ongewenste smsjes

wilma

Heb op 19-03-2014 de WOZ waarde per sms aangevraagd en heb die ook toen ontvangen, nu ongevraagd krijg ik weer 4 mails over, zoals: Waarde opgevraagde woning(en) gewijzigd!! koopsom, datum en nieuwe waarde weten? SMS Postcode huisnr naar 2233 gratis sms afmelden naar 2233. Gratis afmelden? SMS STOP> Kadasterdata.nl.
Vervolgens heb ik dat gedaan en krijg ik nog meer smsjes, Dit moet nu stoppen.

Schrijf mij uit, Wens niets meer van jullie te ontvangen. Graag het geld retour van de smsjes die jullie mij ongevraagd verzonden hebben. Gaat om het perceel. 7321 LA nr: 31.
Wens een schriftelijke bevestiging van de afmelding per mail en niet per sms.

Kadasterdata.nl
    Beste Wilma, Jammer dat u via deze weg contact zoekt met onze klantenservice. Kadasterdata is op werkdagen van 08:00 tot 18:00 te bereiken om uw vragen of klachten te behandelen. Hier hadden wij u graag te woord gestaan. Uw nummer zit, na uw aanvraag van 19-03, in onze database. Naar aanleiding van het eerdere gebruik ontvangt u het nieuwsbericht op uw telefoon. Vervolgens heeft u een afmeld sms gestuurd welke niet voldoet aan de gestelde eisen. Doordat deze niet herkend wordt door ons systeem ontvangt u een automatische reply van ons systeem dat het adres niet bekend is. U betaalt geen kosten voor het nieuwsbericht. Dit is een gratis sms. Echter, doordat uw afmeldings bericht niet herkend wordt, zien wij dit als aanvraag op de database. Hier worden kosten voor in rekening gebracht. Graag wil ik u vragen om een mail te sturen met uw bankgegevens naar support@kadasterdata.nl. Zij zullen zorg dragen voor de restitutie van de kosten. In afwachting hiervan,Kadasterdata klantencontact.

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?