Klacht Kadasterdata.nl: Idioot dure service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253920
Gebruiker
estastra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je je wilt laten besodemieteren moet je vooral producten afnemen van Kadasterdata. Bijvoorbeeld een kadastrale kaart. Bij het kadaster zelf 1,50. Bij kadasterdata 14,95. Jawel: meer dan 900% duurder. Bovendien: levering is zeer traag en pas na bellen de boel binnen. Hun SEO hebben ze wel goed voor elkaar vandaar de vergissing. Verwonderden ons al dat het Kadaster de prijzen sterk had verhoogd. Kortom: KADASTER.NL nemen en daar je spullen online kopen. Enne: goed opletten!!!

De oplossing

Het zou kadasterdata sieren als ze de teveel betaalde kosten minus een normale service opslag (waarvoor weet ik eigenlijk niet....) zouden terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Kadasterdata.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Edward,

    Erg jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde diensten.

    Helaas vind ik onder uw e-mailadres enkel een bestelling van een uittreksel eigendomsakte en geen bestelling van een Kadastrale kaart waar u uw klacht op baseert. De bestelling van het uittreksel eigendomsakte is geplaatst om 18-07-2016 20:58 en uitgeleverd op 18-07-2016 21:00. Onder uw voornaam, achternaam en/of e-mailadres vinden wij geen andere bestelling of correspondentie.

    Heeft u ook gezien dat wij de kadastrale kaart kosteloos inzichtelijk hebben gemaakt voor onze klanten? Ga hiervoor naar Kadasterdata.nl en klik vervolgens op zoeken op kaart.

    Wij maken meermaals melding dat wij niet gelieerd zijn aan het Kadaster.

    Wij betreuren uw klacht echter zien wij onvoldoende redenen om het bedrag van uw bestelling van het uittreksel aan u te restitueren. Het product is besteld en binnen 2 minuten verzonden naar uw e-mailadres. Mocht u hier een verzendbewijs vanuit onze logs willen ontvangen, dan hoor ik dat graag. Indien uw klacht op een andere bestelling betrekking heeft, dan hoor ik dat graag!

    Ik hoop u geïnformeerd te hebben,

    Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata klantencontact

Uiteindelijke oplossing

Auteur
estastra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen