Opgelost door Kadasterdata.nl: Kadasterdata sms deugt niet, Zijn alleen uit op winstbejag!!

sad Opgelost
J. van Poppel

Op TV reclame gezien voor WOZ waardebepaling huis. Wordt niet gezegd dat hier kosten aan verbonden zijn. En eventuele kleine lettertjes lees je niet op het TV scherm. Men doet voorkomen of het kadaster je wilt helpen om een bezwaar te maken tegen de WOZ waarde en zo geld terug te kunnen krijgen. HET KOST ALLEEN MAAR GELD!! ABSURD dat een overheidsdienst hun burgers zo voor de gek houdt alleen uit winstbejag. Je krijgt ook meerdere sms'jes per postcode. Je betaalt voor elk sms'je. SCHANDALIG. HOOP DAT HET VERBODEN GAAT WORDEN. of duidelijk bij de tv reclame zijn dat het veel geld kost. Ik hoop dat het kadaster het zich aantrekt en de gemaakte kosten terug gaat betalen. Ik ga nog meer klachten indienen bij diverse instanties o.a. bij mijn rechtsbijstand en tv programma's.

Geld terug en ophouden met deze belachelijke bedriegelijke methode.

Kadasterdata.nl
    Geachte heer/mevrouw J. van Poppel,

Wat vervelend dat u de diensten als negatief ervaren heeft!

Allereerst zijn wij Kadasterdata en niet gelieerd aan het Kadaster, dit geven wij ook duidelijk aan in de TV-reclame. In de TV-reclame maken wij melding van de te maken kosten en het aantal SMS berichten. Dit staat zeker 8 seconden in beeld.

Bij deze nogmaals de link met een vermelding naar onze reclame. Hier kunt u zien dat de kosten genoemd worden in de TV commercial. Wellicht is deze melding aan uw aandacht ontsnapt, waarvoor onze excuses.

Wij zulllen in deze niet overgaan tot een restitutie.

Kadasterdata klantencontact.

J. van Poppel
zie antwoord van kadasterdata

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?