Klacht Kadasterdata.nl: Kosten niet gerestitueerd na foutieve levering

M@

De advertentie link die verschijnt in google met zoekterm eigendomsbewijs woning opvragen gaat naar een website waarbij niet vermeld wordt dat kadasterdata.nl geen onderdeel van het Kadaster is. Daarbij werd een verouderd incorrecteigendomsbewijs geleverd. Bij navraag bij de notaris blijkt het correcte eigendomsbewijs wel bij het Kadaster geregistreerd en kan dat gratis via mijn overheid gedownload worden. Kadasterdata.nl wil gemaakte kosten niet restitueren. Mijns inzien is er naast een foutieve levering ook sprake van misleiding

Restitutie van de betaalde 24.95 Eur
Er is geen oplossing aangeboden. Men volhard in hun standpunt. Mijns inziens onterecht.

Kadasterdata.nl
    Geachte heer Philippens,

Bedankt voor uw reactie.

Dat komt omdat u niet op de home pagina bevind. Maar wij vermelden dit wel duidelijk op de website. Ook de naam Kadasterdata is anders dan het Kadaster.
    Bij uw afdruk ziet u bij de eerste website ook de naam '' Kadasterservice'' vermeld staan.

Nogmaals wij vermelden dit duidelijk op onze website: Kadasterdata handelt niet voor of namens het Kadaster,
    maar verwerkt de gegevens in eigen producten.

Wij leveren standaard de originele eigendomsakte.
    Wat is het eigendomsbewijs ?
    De Eigendomsakte (of eigendomsbewijs) is een kopie van de originele akte, zoals bij de notaris ondertekend en bevat de actuele informatie uit het openbaar register. In deze akte van eigendom staat bijvoorbeeld wie de gerechtigden zijn bij een perceel. Dat kan de eigenaar zijn, maar ook een persoon die het recht heeft om er gebruik van te maken.

De akte van 2007 is inderdaad aan u geleverd. Maar deze staat ook geregistreerd op het adres wat u bij de aanvraag heeft achtergelaten. ( zie bijlage het uittreksel eigendomsakte )
    Na u telefonisch gesproken te hebben wilde wij uit service de akte nasturen die later gepasseerd is, dat u dit in de tussen tijd al heeft achterhaald bij andere partijen kunnen wij helaas niet veranderen en dus ook niet overgaan tot een restitutie.

De bestelling is conform de aanvraag aan u uitgeleverd. Tijdens het bestelproces heeft u afstand gedaan van uw herroepingsrecht. Dit is in deze dus niet van toepassing.
    Bij de leveringsinformatie staat onder andere het volgende vermeld;

Leveringsinformatie

* De producten waarop dit van toepassing is worden klaargezet in uw orderhistorie.
    * Door het downloaden en/of inzien van bestellingen binnen de wettelijke bedenktermijn vervalt het herroepingsrecht.

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Dan horen wij dit uiteraard graag.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?