Klacht Kadasterdata.nl: Misleidend reclame “gratis SMS” blijkt later niets gratis aan te zijn

Grootd123

Verwarrend/misleidend “gratis SMS”

Er worden blijkbaar 4 sms verstuurd ipv 1 . En ineens uitgebreide rekening voor zinloze info. Lijkt een zeer frauduleus misleidend geheel. Voldoet niet aan de reclame code

Kadasterdata.nl
    Geachte heer/mevrouw Groot,

Allereerst vinden wij het erg vervelend om te lezen dat u ons misleidend vindt.

Als u gebruik maakt van de sms-dienst 2233 krijgt u maximaal 4 betaalde SMS-berichten. Met het eerste SMS-bericht testen wij de communicatie mogelijkheid tussen uw toestel,provider en onze diensten. In het 2e t/m 4e SMS-bericht ontvangt u het bouwjaar, inhoud,oppervlakte,woningwaarde, koopsom etc... Per SMS-bericht (maximaal 4 berichten) betaalt u € 2,-. De totale kosten bedragen in deze dan € 8,- plus de kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon. Dit staat duidelijk vermeld op onderstaande pagina.

Wij zien dat u de informatie conform de aanvraag heeft mogen ontvangen. Ook voldoet Kadasterdata aan de SMS gedragscode en Reclame Code SMS-dienstverlening. In deze zullen wij niet overgaan tot een restitutie.

Kadasterdata klantcontact