Klacht Kadasterdata.nl: niet geleverde dienst door Kadasterdata.nl duur betaald!!

Kooman

€ 14,95 betaalt voor niet geleverde dienst. Zoals gevraagd op website, adres en plaats ingevuld en eigendomsakte aangevraagd. Na afschrijving van € 14,95 bericht gekregen dat gegevens niet geleverd konden worden vanwege "fout opgetreden". Telefonisch contact gezocht met klantenservice die aangaf gegevens binnen 10 minuten te kunnen corrigeren. Helaas, na uur mededeling dat Kadasterdata graag kadastrale nummer van mij wil ontvangen zodat ze gevraagde info kunnen geven. Laat dit nu juist de reden zijn, waarom ik een 'professionele' partij inschakel. Indien alles bij mij bekend, had ik direct bij Kadaster dezelfde gegevens kunnen opvragen voor onder de € 3. Ik moest eerst gemeente gaan benaderen en dan kon Kadasterdata weer verder.

Bovenstaande werkwijze riekt naar eerst binnen harken van geld om daarna klant op te zadelen met verdere werkzaamheden zodat ze wel zullen afhaken. Boodschap voor andere potentiële slachtoffers, niet doen en naar echte kadaster gaan!!

geld terug!

Kadasterdata.nl
    Beste Elbert,

Erg jammer dat u ontevreden bent met de dienstverlening van Kadasterdata.
    Wellicht kunnen wij het e.e.a. verduidelijken en hiermee uw ontevredenheid weg nemen.

Het door u achtergelaten adres is vernummerd. Naar alle waarschijnlijkheid is het bedrijfspand verdeeld in verschillende kantoorpanden en hierdoor niet meer te herleiden naar het originele adres (zonder toevoeging).

Het systeem is volledig geautomatiseerd, dit houdt in dat het systeem direct de melding geeft wanneer een pand niet gevonden kan worden. Binnen ons systeem komen dergelijke adressen direct naar voren en hebben de speciale aandacht van onze supportafdeling. Zij vragen de klant om meer informatie zodat dit het zoeken vereenvoudigd. Mocht u geen extra informatie hebben dan is dat geen enkel probleem en gaan onze specialisten zelf opzoek naar het enige juiste document waar u de gewenste informatie op terug vindt. Hier kan een professionele partij als Kadasterdata u inderdaad bij helpen!

Wellicht ten overvloede wil ik u melden dat alle geregistreerde adressen direct en per ommegaande geleverd worden, zonder tussenkomst van een medewerker. Helaas is dit adres simpelweg niet bekend in de registers, wat de aanvraag bemoeilijkt. Dat het adres niet bestaand/geregistreerd is, is niet te wijten aan Kadasterdata.

Graag hadden wij u alsnog voorzien van de enige juiste informatie maar doordat uw gewenste oplossing is, een restitutie van het volledige bedrag, hebben wij het bedrag per ommegaande teruggeboekt op uw rekening. Dit bedrag kunt u morgen, uiterlijk woensdag verwachten.

Wij betreuren uw negatieve ervaring ten zeerste echter hopen wij uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Kadasterdata klantencontact.

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?