Opgelost door Kadasterdata.nl: Onduidelijk aangegeven wat een hoog bedrag deze sms dienst kost!

Luna1959

Tot mijn grote schrik zie ik dat ik 12,00 € moet betalen voor deze dienst..........Ik heb dit vooraf nergens kunnen zien dat het gebruik maken van deze sms dienst zo duur zou zijn.Eerst kreeg ik een SMS terug dat de gegevens niet correct waren,of ik het nog eens wilde doorgeven dus dat heb ik gedaan.Vervolgens komen er een rits sms-jes binnen.Die gegevens hadden ook gewoon in een smsje kunnen staan.Ik had echt geen idee dat dit zo duur zou zijn,!!!Dit zou toch eigenlijk heel duidelijk in jullie smsje erbij moeten staan zodat men de keuze heeft om te stoppen of er mee door te gaan.

Ik ben zo geschrokken van het te betalen bedrag en vraag of er misschien een coulante oplossing ter gemoedkoming zou kunnen komen.

Kadasterdata.nl
    Geachte mevrouw Verhoef,

Zoals zojuist telefonisch besproken, komen wij u tegemoet met een restitutie van € 4,-.
    U zult binnen enkele minuten een e-mail van ons ontvangen voor de verdere afhandeling.

Kadasterdata klantencontact.

Luna1959
Ik krijg een gedeelte terug gestort🤗 Ben nog in afwachting hiervan 👍 Het is keurig teruggestort 🤗🤗

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?