Opgelost door Kadasterdata.nl: Onjuiste en incomplete informatie. HOAX !!!!!!

J22

Gegevens van t pand van de buurman opgezocht omdat hij deze aan mij wil verkopen.
T pand is door hem in 2003 gekocht en ik weet ongeveer wel voor hoeveel. Maar was geïnteresseerd in de correcte aantal m2 en de huidige WOZ waarde.

Kadasterdata weet geen koopsom, meld dat er sinds 1992 geen info bekend is. Pertinente onzin. Pand is in 1998 en 2003 overgedragen.

WOZ waarde is een gok van kadasterwaarde en niet gebaseerd op actuele informatie.

Kadasterdata lijk een HOAX te zijn. Geen idee of er daadwerkelijk informatie te vinden is.

Gewoon de echte informatie.

Kadasterdata.nl
    Beste Jehan,

Jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde dienst.

De modelmatige WOZ waardering is uiteraard geen schatting. Door middel van gegevens van het Kadaster, de gemeente en refererende object is het mogelijk om een zeer betrouwbare modelmatige taxatie te leveren. Dit heeft u ook geleverd gekregen.
    Zojuist heb ik de transactie uit 2000 nagekeken in de originele akte van het object. Deze transactie valt onder de door ons gestelde uitzonderingsgevallen die van toepassing zijn op het Koopsom & WOZ product. De uitzonderingsgevallen leest u terug op www.kadasterdata.nl/uitzonderingsgevallen. Wij verwijzen gedurende het aankoopproces meermaals naar deze pagina. Onze excuses voor wanneer dit wellicht aan uw aandacht is ontsnapt.

Een kopie van dit uittreksel met de koopsom heb ik tevens naar uw mail gestuurd.

Mocht er verdere vragen zijn dan horen wij dat uiteraard graag van u,

Kadasterdata klantencontact.
    J22
    Klacht is naar tevredenheid opgelost. In de kleine letters staat dat er inderdaad voor veel gevallen geen informatie beschikbaar is.
    Jammer dat de WOZ waarde een model matige taxatie is. Maar wel netjes om alsnog de gewenste gegevens (de laatste koopsom) alsnog na te sturen.

J22

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?