Klacht Kadasterdata.nl: Pure oplichterij

R.J.A. Oskam

Via de site een inmeet verslag aangevraagd. Kosten; € 169,-.

Zoals je mag verwachten zoals het op de site vermeld staat wordt het perceel opnieuw opgemeten waarna je hiervan een uitgewerkt verslag krijg.
Tot mijn verbazing heb ik een mapje met 5 A4-tjes ontvangen met een hoop onzin, en 2 kaarten die ik bij het kopen van de woning al via de makelaar heb ontvangen. Dit heeft het bedrijf dus niets gekost.

Daarnaast wel een keurige brief met de vermelding dat als ik wil dat er een grensreconstructie gedaan moet worden ik hier maar even € 599,- extra voor moet neertellen.

Pure oplichting met een zeer onduidelijk website. Heb hierover met het bedrijf gebeld, maar werd zeer onvriendelijk te woord gestaan door een dame die me vertelde dat maar beter had moeten lezen, en dat het bedrijf heeft gedaan zoals het vermeld was.

Terugstorting van het gehele bedrag. Het mapje die ik heb ontvangen wil ik dan met alle plezier teug sturen....

Kadasterdata.nl
    Geachte heer/mevrouw Oskam,

Allereerst vinden wij het erg jammer dat het geleverde product niet voldoet aan uw verwachtingen.

Echter staat op de website het volgende in de productomschrijving bij het Kadasterdata inmeet verslag: 'Wilt u de locatie van uw erfgrens bepalen? Omdat u een heg of schutting wilt plaatsen of een aanbouw wilt zetten. Het Kadasterdata inmeet verslag geeft duidelijkheid. Dit is een rapport met daarin de afmetingen die in het verleden zijn bepaald en staan ingeschreven in de registers.'

Als u hetgeen uitgezet wilt hebben, dan bieden wij daarvoor een grensreconstructie, onder het kopje landmeter op locatie op onze homepagina, aan. Normaliter kost deze dienst € 649,-, maar dit kunnen wij u aanbieden voor € 599,- omdat u reeds het inmeet verslag heeft aangeschaft.

Omdat het inmeet verslag juist en conform uw aanvraag is geleverd, kunnen wij u helaas niet tegemoetkomen met een restitutie.

Kadasterdata klantencontact

R.J.A. Oskam
Niets. Was na de telefonische reactie van vorige week ook wel te verwachten. Onvoorstelbaar. Mensen pas op, doe geen zaken met dit bedrijf!! Nu maar de volgende stap, naar de rechtswinkel. Ze zijn nog niet van mij af.Gaat mij niet om het geld maar om het principe. Mensen op deze manier misleiden is gewoonweg misdadig.

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?