Opgelost door Kadasterdata.nl: Te veel geld voor te weinig en slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109502
Gebruiker
vDm
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Er is niks geleverd en tot twee keer toe email dat kaart niet beschikbaar is.
nu voor slechts 3,50 kaart opgevraagd via www.kadaster.nl
(ipv de 14,95!!!) die kadasterdata vraagt
Website die slecht functioneert
Slechte diensten, veel te veel geld.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en beroep mij op de 14 dagen bedenktijd.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord graag.

2 reacties

  1. Auteur
    Kadasterdata.nl
    Datum
    Beste Nanja van Dam, Allereerst vind ik het erg spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde dienst. Het systeem herkent door een fout in het achtergelaten adres het object niet. Hier informeren we u over via de email. Zoals gemeld in de betreffende email had u binnen enkele minuten de kaart kunnen verwachten. Kadasterdata betreurt het ten zeerste dat u via deze weg contact zoekt met onze klantenservice. U mail naar onze klantenservice van 10 minuten geleden was reeds in behandeling. Tevens is Kadasterdata van 08:00 tot 18:00 uur bereikbaar op een service nummer. Hier hadden we u graag geïnformeerd over bovenstaand. Het bedrag zal vanwege het ongemak gerestitueerd worden. Met vriendelijke groet,
    Klantencontact Kadasterdata.
  2. Auteur
    vDm
    Datum
    Hartelijk dank voor deze snelle afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vDm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen