Er is niks geleverd en tot twee keer toe email dat kaart niet beschikbaar is. nu voor slechts 3,50 kaart opgevraagd via www.kadaster.nl (ipv de 14,95!!!) die kadasterdata vraagt Website die slecht functioneert Slechte diensten, veel te veel geld.
De oplossing
Ik wil mijn geld terug en beroep mij op de 14 dagen bedenktijd. Graag zo spoedig mogelijk antwoord graag.
2 reacties
Auteur
Kadasterdata.nl
Datum
Beste Nanja van Dam, Allereerst vind ik het erg spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde dienst. Het systeem herkent door een fout in het achtergelaten adres het object niet. Hier informeren we u over via de email. Zoals gemeld in de betreffende email had u binnen enkele minuten de kaart kunnen verwachten. Kadasterdata betreurt het ten zeerste dat u via deze weg contact zoekt met onze klantenservice. U mail naar onze klantenservice van 10 minuten geleden was reeds in behandeling. Tevens is Kadasterdata van 08:00 tot 18:00 uur bereikbaar op een service nummer. Hier hadden we u graag geïnformeerd over bovenstaand. Het bedrag zal vanwege het ongemak gerestitueerd worden. Met vriendelijke groet, Klantencontact Kadasterdata.
Auteur
vDm
Datum
Hartelijk dank voor deze snelle afhandeling.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
vDm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.