Klacht Kadasterservice.nl: Geen factuur ontvangen.

Klachtnummer
# 329938
Gebruiker
VRV-Verhuur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kreeg bij bestelling géén factuur , nu ook nog steeds niet nadat ik ze gemaild heb !
En telefonisch zijn ze onbereikbaar !!!
Als de factuur hierna nóg niet komt dan geef ik dát aan in mijn boekhouding zodat ik dat bij controle door de belastingdienst aan kan tonen dat door Kadastersevice.nl geen factuur verstrekt wordt.

De oplossing

Factuur toe mailen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kadasterservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen