Klacht Kadasterservice.nl: Levering voldoet niet aan terechte verwachtingen. Reactie op klacht bot.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 416663
Gebruiker
Donald
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij bereiden ons voor op een bieding op een woning. In dat kader onderzoeken wij gegevens van belendende percelen. KADASTERSERVICE biedt een product “Eigendomsbewijs” voor €30,00. Hierin staan zaken als erfdienstbaarheden etc. De eerste aanvraag ging snel en correct. Bij de het volgende perceel ging het mis. Wij ontvingen een akte van erfrecht zonder enige informatie over het perceel. Nav een opmerking laat Kadaster service weten dat ze altijd de meest recente akte leveren. Dat daar niets in staat dat recht doet aan de productbeschrijving is pech. De “oplossing” die ze aanbieden is nogmaals bestellen (voor €30,00) dan gaan ze ermee aan de slag . Hiermee lijkt het op een KADASTERLOTERIJ. Hopelijk heb je iets aan de akte bovenop de stapel en anders “ nieuw spel, nieuwe kansen” . Jammer, ze reageren snel maar In dit geval ook verkeerd.

De oplossing

De betaalde € 30,00 terugstorten. De akte had ik snel nodig en heb deze inmiddels via een notaris verkregen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Donald
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onbegrijpelijk dat zo'n club niet eens de moeite neemt om te reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kadasterservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen