Opgelost door Kadobononline.nl: Betaling niet ontvangen

Cygne Meunier

Heb bestelling gedaan bij Drogistplein op 5 januari 2016, hoorde niets en heb gevraagd wanneer kan ik bestelling op halen? en ook mijn betaling gegevens door gegeven. Kreeg vandaag 11 januari 2016 antwoord dat zij niet mijn betaling met kado bon online hebben ontvangen en dat ik met u contact moest opnemen. Ik heb 16.33 euro betaald via SNS bank met iDeal . het totaal was 26.33 euro, maar ik had een kado bon online van 10.00 euro. dus totaal betalen 16.33 euro. Op bankafschrift staat referentie 05-01- 2016 74909 0030001422144633 74909 Zie dat het overgemaakt is naar NL90ABNA 0433256133 en het gaat om 5 verzorgingsproducten. De kado bon die ik gebruikte had code 369053732485
Ik hoop dat u mij verder kunt helpen en wat ik nog kan doen om het op te lossen.
Met een vriendelijke groet, Zwany Mulder

Dat Drogistplein mijn betaling correct krijgt zodat ze mijn bestelling kunnen opsturen.

Kadobononline.nl
    Beste Zwany Mulder,

Dat is vervelend. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met inwisselen van de kadobon. De webshop Drogistplein zal nog vandaag uw bestelling gaan versturen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Peter Dubbeldam
    Klantenservice Kadobon Online
    Cygne Meunier
    Wat super van Kadobon Online zo'n snelle reactie te krijgen. Ben heel blij met gevraagde oplossing. Dank ook Klachtenkompas voor service. Inmiddels ook al positief bericht van Drogistplein die mijn bestelling meteen gaat versturen.
    Kadobononline.nl
    Dat is goed om te horen. Veel plezier met uw aankoop!

Cygne Meunier
    Ja ik ben zeer tevreden over het oplossen van het probleem. Vooral het snel reageren. Heb al onmiddellijk mijn reactie gegeven, zie bovenstaande invulling, Alles is nu klaar en goed opgelost.