Opgelost door Kadobononline.nl: Negatieve waarde kadobononline

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 308588
Gebruiker
Gebruiker1529358233
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een kadobon ontvangen via kadobon-online van 10 euro voor mijn verjaardag,
Daarnaast had ik ook nog wat contant geld gekregen, dus ik wilde iets gaan uitzoeken.
De gever van de kadobon dacht dat ik bij Bol.com terecht kon, want die staat prominent met logo op de site, maar dat is helaas misleidend! Je kan alleen. Et bijbetaling een kadobon van Bol.com kopen, die je enkele dagen later wordt toegestuurd.
Het product (geurtje) dat ik wilde was 50% duurder bij de wel aangesloten organisatie dan bij Bol.com.
Toen besloot ik een powerbank te kiezen. Vervolgens bleek dat ik 7,- verzendkosten moet betalen!!
Wat blijft er dan over van een kadobon van 10,-?
Ik vind dit zeer teleurstellend.
Kadobon-online heeft het geld in de zak en ik kan in feite niets met de bon.
De toegevoegde waarde voor de consument is helaas negatief.

De oplossing

Verwijder het logo Bol.com van de site en stort het aankoopbedrag van de kadobon terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kadobononline.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1529358233
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1529358233
Datum
Uiteindelijke oplossing De verzendkosten komen in mijn geval voor rekening van Kadobononline.nl en zullen structureel worden verlaagd.
Status
opgelost
Beoordeling
content