Klacht Kadobononline.nl: Verdrietig dat je zo slecht wordt geholpen

Klachtnummer
# 307969
Gebruiker
Wienny
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een circus ball pit tent gekocht (kids)
Ik heb de tent opgeblazen maar naar een poosje loopt hij langzaam leeg kost 49.99 euro .
Kids hebben er niet mee kunnen spelen .
Een mail gestuurd krijg als antwoord moet je bij Mattel en Fisher prince zijn en die sturen mij weer naar kasbon. Heb nu weer een mail gekregen als antwoord moet je hem maar niet opblazen en uit de verpakking halen we kunnen u niet helpen .sorry maar hoe moet het dan ik kan niet door de verpakking kijken of hij niet leeg loopt.

De oplossing

Dat ik een nieuwe circus hall pit krijg of geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Kadobononline.nl
    Datum
    Beste W. Vries-Haan,
    We zullen u een nieuwe kadobon t.w.v. €40,- toezenden en uw bijbetaling van €9,90 aan u terug overmaken. U kunt het defecte produkt behouden deze hoeft u niet terug te sturen. Excuses voor het ongemak. Met vr. gr. Klantenservice Kadobon Online.
  2. Auteur
    Wienny
    Datum

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren