Klacht KadoideeNederland.nl: Antwoord na annulering product

Klachtnummer
# 306831
Gebruiker
Blueyeays
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een bestelling geplaatst, maar deze nog niet betaald. Heb gelijk daarna de bestelling geannuleerd, via klantencontact formulier en een mail gestuurd. Nu krijg ik een mail met het feit dat ik nog niet heb betaald. En dat als je wilt annuleren je dit per mail kunt doen. Je krijgt bij dit bedrijf helaas never nooit een reactie terug.

De oplossing

Ik wil dat ze mijn bestelling die ik 5 juni 2018 hebt besteld en gelijk weer geannuleerd, ook daadwerkelijk annuleren. Voor er weer een betalingsherrinering komt. En dat ik daar een bevestiging van krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KadoideeNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KadoideeNederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen