Klacht Kalins.nl: Na 3 maanden heb ik nog steeds niet gekregen wat ik besteld en betaald heb.

Klachtnummer
# 483099
Gebruiker
Schaduwdoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 9 juli 2020 een bestelling gedaan bij Kalins voor een schaduwdoek van 3 bij 3 meter met daarbij een schaduwdoek extra. Ik heb na enige tijd 1 doek ontvangen in de vorm van een driehoek. Een doek waar ik niets mee kan. Ik heb vele malen per mail gecommuniceerd met Ingrid van Kalins. Meestal kreeg ik geen antwoord of pas na lange tijd. Inmiddels heb ik ze laten weten dat ik mijn geld terug wil hebben omdat ze niet geleverd hebben waarvoor ik betaald heb. Nu hoor ik helemaal niets meer van Kalins.

De oplossing

Kalins kan of het schaduwdoek van 3 bij 3 meter mij toesturen of ik wil mijn geld (€ 35,00) terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kalins.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kalins.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen