Klacht Kalkanstore.nl: Oxboard na een week kapot geen garantie

Klachtnummer
# 195104
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb hier een Oxboard voor de kinderen aangeschaft en deze was na een week kapot. Hij kan niet meer opladen. Ik ben ermee terug gegaan. Deze man ging er zelf een beetje aan schroeven en na 5 minuten concludeert hij dat er iets met het moeder-board is en ik moet het maar uitzoeken.

165,- weg en kinderen teleurgesteld.
Hij nam geen enkele actie ook verder ook maar iets te doen.

Wat een slechte zaak.

De oplossing

Wij willen ons geld terug en willen andere potentiële klanten waarschuwen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kalkanstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kalkanstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen