Opgelost door Kamagra-Kamagra.nl: bestelling niet geleverd !!!!!

Jan

23-6 bestelling geplaatst, tot op heden 2-7 nog niets ontvangen. volgens kamagra-kamagra,nl wel verzonden. na bestellen de volgende dag 24-6 een bericht dat de bestelling is verzonden (met T&T) helaas ontving ik geen tracktrace, dus bestelling was niet verzonden. Op 26-6 gevraagd hoe dit kon ??. De zelfde dag nog een antwoord, bestelling is opeens die dag verzonden, krijg het de volgende dag of de dag daarna, weer ontvang ik geen tracktrace code (dus is niet verzonden). Nu krijg ik geen reactie meer van Kamagra.nl en heb ze op de hoogte gebracht dat ik een klacht zou plaatsen hier op klachtenkompas, ook daar reageren ze niet op. Ik bestel regelmatig bij deze webwinkel en heb altijd alles ontvangen. de bestelling hiervoor gaf echter ook problemen en heb ik pas ontvangen na een klacht hier.

ik zou graag de bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen. of duidelijkheid waarom het zo lang duurd, geen beloftes dat het verstuurd is als dat niet is gedaan. Ik wacht het nog 1 week af. Daarna zal ik een aangifte doen wegens internet oplichting.

Wij vinden dat Kamagra-Kamagra.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jan
    Bestelling geleverd door kamagra-kamagra.nl, vanwege vakantie sluit ik de klacht erg laat af. Excuus hiervoor !!!

Jan

Ook een klacht indienen over Kamagra-Kamagra.nl?