Opgelost door Kamagra-Kamagra.nl: onvolledige levering

ik heb via de site van kamagra-kamagra.nl 25 strips met kamagra besteld,
deze heb ik betaald met icepay dit was samen met de bezorgkosten 103,95 euro
ik heb echter maar een deel van mijn bestelling gekregen namelijk 15 strips.
ik heb vervolgens twee keer een mail gestuurd naar deze firma maar hier wordt niet op gereageerd ook heb ik contact gehad met icepay maar deze kunnen niets voor mij doen omdat deze geen gegevens mogen doorgeven van hun klanten. Deze adviseerde mij wel om de bank afschrift naar hun door te mailen deze doen zij dan in het dosier,en vervolgens zou ik dan aangifte kunnen doen van oplichting , maar zover wil ik nu niet gaan als ik het op deze manier kan oplossen.

het nasturen van de 10 strips kamagra pillen

Wij vinden dat Kamagra-Kamagra.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

bert
    na enige tijd kreeg ik vandaag een mailtje dat hun site was gehackt en dat zij nergens op konden reageren dit kan gebeuren en heb hier dan ook begrip voor zij lieten mij weten dat zij de 10 strippen met pillen niet kunnen nasturen maar dat zij mij de 10 strippen zullen vergoeden en vroegen mij dus om mijn bankrekening nummer het geld stond er een half uurtje later al op ik vind het jammer dat er geen nalevering kon komen maar ben wel uiterst tevreden hoe zij dit nu hebben op gelost. bedankt

bert

Ook een klacht indienen over Kamagra-Kamagra.nl?