Klacht Kamagra-kopen.nl: Na meermaals mailen niets ontvangen noch email reaktie

Guanaco

Ik heb23-11-2018 een bestelling gedaan en betaald. De bank heeft dit bevestigd. Vervolgens tot nu 10-11-2018 na geprobeerd te hebben te mailen via de ticket service ongeveer 7 keer , heb ik nog geen bericht ontvangen nog mijn bestelling nog bevestiging. Ik kan het bedrijf niet opbellen en de online live chat word na vele keren ook niet beantwoord.
Ik heb niet zo,n dik inkomen en met mijn medische probleem was bestellen bij deze site de voordeligste uitkomst.
Ik heb een jaar daarvoor ook besteld bij deze site en dat gaf geen problemen. Toen verdween de site of veranderde naar een andere aanbieder waar mijn email adres en wachtwoord ook werkte.dit zijn websitewww aan elkaar gekoppeld lijkt mij. Hoe kan ik dit bedrijf telefonisch bereiken? Zonder het bestelde mis ik een voor mij zeer belangrijke vitale functie waardoor ik in depressie ben geraakt.

Bekijken of het bedrijf geen hoax is en of de website niet een fake site is door criminelen in gebruik genomen om mensen te bestelen.
Ervoor zorgen dat dit gestopt word en ik schadeloos kan worden gesteld in de vorm van alsnog leveren van het product of retourneren betaling.

Wij vinden dat Kamagra-kopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kamagra-kopen.nl?