Klacht Kamagra.nl: Niet geleverde bestelling d.d. 17 mei 2014

jack123

Heb op 17 mei 2 kamagra strips + 1x tadicip 20 mg topproduct (factuur #100000475 voor bestelling #100000591) geplaatst. Daar waar de site adverteerd met volgende dag bezorging had ik het een week later (meer dan 5 werkdagen) nog niet binnen. Meerdere mails gestuurd zonder antwoord. Op hun site hebben ze ook een chat support, daar werd mij tot 2 keer toe letterlijk verteld dat ik het de volgende dag "in huis zou hebben". Dus niet, vervolgens nog een chat gehad waar men vertelde dat de post niet in het post.nl systeem dat zij kunnen inzien zichtbaar was, tot verbazing van de support medewerker. Het zou meteen alsnog verstuurd worden, dit was afgelopen woensdag (28 mei). Echter nog steeds niets binnen, nog maar een keer via de chat geinformeerd, werd me verteld dat het afgelopen donderdag is verstuurd (29 mei dus). Inmiddels is het 3 juni en geloof ik er niet meer in, ondanks dat ik eerder met zonder al te veel problemen bij deze site besteld heb vind ik de 'support' best lachwekkend..

Bestelling alsnog bezorgen of restitutie van mijn geld.

Kamagra.nl
    Beste,indien u nog niks ontvangen heeft zullen we vandaag nog een bestelling opsturen indien u het al ontvangen heeft graag melden hier
    jack123
    Bedankt voor uw reactie, had er eerlijk gezegd niet meer op gerekend. Die betreffende bestelling heb ik nooit meer gekregen, uiteindelijk heb ik maar op een andere site besteld, waar men ook per pakketpost kon bestellen om problemen met ptt bezorging evt. te voorkomen. Graag zou ik als nog betreffende bestelling tegemoet zien. met vriendelijke groeten,

Ook een klacht indienen over Kamagra.nl?