Klacht Kamagra: Bestelling niet doorgekomen

Klachtnummer
# 182129
Gebruiker
Cees
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik bestelde en betaalde op 20/8/2016 stripsTadalista 60 mg en betaalde on-line 56.50 euro. Tijdens deze bestelling maakte ik een account met wachtwoord. Omdat het mij verwonderde dat ik geen bevestiging ontving per e-mail probeerde ik de volgende dag nijn bestelling te controleren, echter: het systeem op de website herkende zelfs mijn e-mail adres niet.
Ik heb toen via diezelfde website een mail gestuurd waarin ik dit uitlegde.
Ook op deze mail is geen antwoord gekomen. Ik veronderstel daarom dat er iets is misgegaan tijdens de bestelling en vraag darom terugstorting van de betaalde 56.5 euro waarna ik alsnog een nieuwe bestelling kan doen, hopelijk met beter resultaat!!
Cees de Lange
ceesdelange@kpnmail.nl
Boogerdlaan 2 4484sv Kortgene - 06 37226677

Gewenste oplossing

Levering van deze bestelling binnen de 3 dagen (dus op uiterlijk 25/8/2016) of terugbetaling van euro 56.50.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kamagra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kamagra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen