Klacht Kamagra: Geen levering en geen reactie

Gedupeerde

23-09-20016 om 03:13 heb ik een bestelling geplaatst bij www.kamagralevering.nl of ook wel www.supertoysxl.nl en vervolgens alle gewenste stappen doorlopen.
Bevestiging

ordernummer ****

1 x Cobra 50 strippen - 250 tabletten € 330,00 € 275,00
(actieprijs € 275,00) € -55,00

Bankrekening: NL44ABNA0460322095
BIC: ABNANL2A
Ten name van: KMA group.
Plaats: Utrecht
Wij danken u voor uw bestelling. Indien u vragen heeft, kunt u natuurlijk ten allen tijde contact met ons opnemen.

Na de betaling (23-09-2016) werd er geen bevestiging gestuurd en ik besloot daarom contact op te nemen met contactpersoon x, door te bellen naar +31645444370, maar kreeg echter geen gehoor. Toen heb ik een vraag proberen te stellen via de WhatsApp. Mijn berichten zijn wel aangekomen en gelezen, maar niet beantwoord.

Na op verschillende data, keren en manieren contact opgenomen geprobeerd te hebben, heb ik doen besluiten hier een klacht in te dienen en jullie om hulp te vragen.

De bestelling zo snel mogelijk versturen en op de hoogte gesteld te worden van de voortgang hiervan, zodat ik in de toekomst opnieuw bestellingen kan plaatsen en ook ontvangen natuurlijk...

Wij vinden dat Kamagra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kamagra?