Klacht Kamagra: niet juiste hoeveelheid ontvangen, wel betaald

Klachtnummer
# 180300
Gebruiker
J.N.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juli j.l. heb ik 200 pillen kamagra besteld bij Kamagra .nl en 270,50 cent betaald.
De volgende dag ontvang ik een envelop met daarin maar 40 pillen. Vandaag is het 9 augustus ik heb minimaal 100 x bericht gestuurd via livechat (die niet live is!) via mail etc. Telefoonnummer van bedrijf is goed afgeschermd. 2 maal hebben ik ze na heel veel moeite gesproken via livechat. Eerste keer kreeg ik te horen dat ze maandag 1 augustus aangetekend zouden worden opgestuurd , echter niks gehoord en ontvangen. 2e keer was een paar dagen erna,. Er werd toen aangegeven dat ze onderbezet waren en dat ze het probleem ging oplossen. Inmiddels dus dinsdag 9 september en wederom niks gehoord of ontvangen. Ik ben dr helemaal klaar mee en wil of mn geld terug of de kamagra en wel snel. Verder wil ik iedereen waarschuwen voor deze site en het liefst een negatieve recensie over de betrouwbaarheid van dit bedrijf achter laten

De oplossing

Restant van de bestelling ontvangen of geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kamagra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kamagra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen