Opgelost door Kamagrabestellen.nl: wel betalen maar niets krijgen

Marvel

Ik heb een bestelling gedaan en via Ideal betaald. Vervolgens wordt lukte dit niet omdat bij Ideal iets fout ging en je dus opnieuw het ideal gedeelte moest doorlopen. Toen dit weer niet lukte ben ik even gestopt. Vervolgens even later gekeken bij mijn bank en daar was wel degelijk 2 maal het bedrag afgeboekt. Toen ben ik naar de site gegaan en daar was geen enkele order aangemaakt. Ik heb toen via het invul formulier op de site dit probleem gemeld maar daar komt geen enkele reactie. Ook is er niet toegestuurd. Dit is dus een zeer verkeerde leverancier geworden. Ik zeg gewoon naar een andere site gaan en deze niet gebruiken.

1 strip Kamagra leveren en het 2e afgeschreven bedrag gewoon aan mij terugboeken.

Wij vinden dat Kamagrabestellen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marvel
    Ik heb toch zelf nog contact met kamagra-bestellen gehad. Hierna is alles in sneltreinvaart naar tevredenhied opgelost. Ze hebben hier ook een exta punt voor hun intern bedrijfsproces van gemaakt. Ben zeer tevreden over de snelheid en de doortastendheid van de klantenservice. Dus als je op zoek bent naar een goede site voor dit soort producten kijk dan niet verder.