Opgelost door Kamagrakopen.nl: Bestelling niet ontvangen

content Opgelost
Siejmoe

Ook ik heb een bestelling geplaatst, inmiddels een week geleden en keurig betaald conform hun reglement.

Tot op heden uiteraard niets mogen ontvangen (order: 100029404) en reageren op mijn mail omtrent de bestelling is blijkbaar ook te lastig voor de "klantenservice".

Jammer, een eerste indruk is vaak bepalend voor eventuele verdere orders.

Graag een reactie van de webshop en zorg dragen voor een klantgerichte oplossing of mijn geld retour.

Bestelling verzenden of geld retour
Alsnog verstuurd (voor de tweede keer) en nu wel ontvangen. Wel iets te lang geduurd gevoelsmatig.

Kamagrakopen.nl
    Uw bestelling wordt vandaag bij u bezorgd.

Siejmoe
    Dank voor de sneller reactie, maar wel eigenaardig dat het nu wel ineens snel kan.

De postbode is zojuist langs geweest en vol verwachting klopte mijn hart maar helaas zat de bestelling er (vandaag) niet bij. Misschien dan morgen?

Bij mijn bestelling staat ook nog steeds "bezig met verwerken". Zou dat ook niet aangepast moeten zijn dan?

Ik hoor het graag...
    Kamagrakopen.nl
    Uiterlijk morgen inderdaad. Ik heb de status voor u aangepast. houdt u ons op de hoogte?
    Siejmoe
    Zojuist post ontvangen, maar helaas niet de verwachte levering. Is het zeker weten goed verzonden?
    Kamagrakopen.nl
    Ik heb het meteen gecheckt bij de afdeling die inpakt. Er liggen wat bestellingen met Kamagra Jelly On Hold. Die worden vandaag verzonden i.v.m. late levering van het door u bestelde product. Dus dan kan het inderdaad een dagje opschuiven. Onze welgemeende excuses hier voor.
    Siejmoe
    Oke prima, mocht ik uiterlijk dinsdag niets hebben ontvangen meld ik me weer. Tot zover dank!
    Kamagrakopen.nl
    Dat is prima, wij komen altijd met een passende oplossing. Fijne vond.
    Siejmoe
    De post inmiddels ontvangen, maar vandaag net als zaterdag geen pakketje afkomstig van jullie. Ik denk toch echt dat er iets mis is gegaan met de verzending of het is per abuis toch niet verzonden. Ik mag aannemen dat jullie zullen zorg dragen voor een passende oplossing en eventuele compensatie, mijn geduld is al aardig op de proef gesteld.
    Siejmoe
    Het zou fijn zijn als er binnen acceptabele tijd een oplossing wordt geboden. Na de snelle reacties van vorige week nu helaas niets.

Anders graag mijn geld retour!
    Siejmoe
    En nog steeds geen reactie, helaas stelt de klantenservice dus toch niet veel voor? Ik zou graag mijn geld retour willen als er toch niets wordt verzonden of geen passende oplossing wordt gegeven.
    Kamagrakopen.nl
    Wij verzend vandaag voor de 2e keer de bestelling. Levertijd 1 a 2 werkdagen.
    Siejmoe
    Tot vandaag wederom nog niets ontvangen, ik wacht dinsdag maar weer af. Adres klopt sowieso wel?
    Siejmoe
    Vandaag dan toch nog een envelop mogen ontvangen. Dank voor de iets wat late levering.

Ook een klacht indienen over Kamagrakopen.nl?