Klacht Kamagrakopen.nl: Het niet nakomen van een leveringsverplichting

Norbert#1969

Heb op 27 november j.l. een postorder bestelling opgegeven bij deze onderneming en de betaling van €120,50 heeft op 29 november per overboeking plaats gevonden. Het bedrijf geeft aan de bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen af te handelen. Inmiddels heb ik hen drie maal via hun eigen contactmail geprobeerd te bereiken , maar nooit een antwoord gekregen. de status van mijn bestelling is inmiddels door hen aangevuld met “ verzonden “ , maar dat staat er al wel 14 dagen.
Via de Kamer van Koophandel heb ik wel het een en ander over dit bedrijf vernomen . Zij staan geregistreerd onder 72796502
Hellingweg 72A
2583WA den Haag

Alsnog de niet geleverde producten geleverd te krijgen of het geld van mijn onverschuldigde betaling op mijn rekening terug storten
Er is helemaal geen oplossing aangeboden. Deze firma doet er van het begin af aan er het zwijgen toe. Wat kan ik dan doen. Heb gedacht dat jullie enige druk konden uitoefenen. Wat hebben jullie in de tijd ondernomen ? Jan Kruitwagen

Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Kamagrakopen.nl?