Klacht Kamagrakopen.nl: Opgelicht door Kamagrakopen.nl, product wordt NIET geleverd en er is GEEN ENKEL CONTACT mogelijk !!

C. de Bruin

Opgelicht door Kamagrakopen.nl ? Je bent niet de enige ! Ik ben enkele weken geleden voor €34,40 besodemieterd. Het product wordt NIET geleverd en er is GEEN ENKEL CONTACT mogelijk. Doe net als ik ook OFFICIEEL AANGIFTE, zodat de bank gedwongen kan worden om hun "La Porta" rekeningnummer te blokkeren. Dit zal sowieso een stap terug zijn voor deze ZOGENAAMDE "Sandra van Veen", die de klachten ook ZOGENAAMD afhandelt. Mensen kijk ook uit voor andere Kamagra aanbieders. Ik zie een hoop gelijkenis met Kamagrakopen.nl en het zou me niets verbazen als het om 1 en dezelfde ploeg oplichters gaat. Kijk naar KVK en BTW nummer op de site, alsmede een FYSIEK ADRES achter de webwinkel. Zijn deze er niet ? :Geen aankoop doen !!! Groet Cristinne

Leveren van Product of terugstorten aankoop bedrag op de tegenrekening. Liefst moeten ze gewoon stoppen met deze praktijken. Mij kostte het €34,40 en ze hebben al méér dan 15.000 man opgelicht. Snel gerekend is dat 15.000 x (gemiddeld) €35,- = (schrik niet!) €525.000, oftewel méer dan een half miljoen ! Daar mag de Fiscus voor mij wel even overheen daar aan die kant. :)

Ook een klacht indienen over Kamagrakopen.nl?