Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Kamer van Koophandel: Er is onterecht geld afgeschreven terwijl ik niets meer besteld heb
Details
Klacht
Ik heb op 2 maart een uittreksel besteld en die gelijk betaald. Daarna kreeg ik ongevraagd NOG een uittreksel via de mail. Daar werd via automatische incasso NOG een keer 7,80 afgeschreven. Op 31 maart is er NOG een keer 7,80 afgeschreven terwijl ik alleen op 2 maart wat besteld had. (EN betaald) Ik heb dat laatste bedrag laten storneren. Eb nu krijg ik een betalings herinnering. Voor wat? Ik heb niets meer besteld!!!. Bellen biedt geen oplossing want diegene blijft standaard responses geven. Waardeloos bedrijf!Gewenste oplossing
Ik wil dat de tweede en derde afschrijving weer terug worden gestort. En excuses van de KvK voor de hersenloze medewerker die alleen maar van een lijstje de antwoorden bleef herhalen. Waardeloze service!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.