Klacht Kamer van Koophandel: Er is onterecht geld afgeschreven terwijl ik niets meer besteld heb

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 599239
Gebruiker
MikWee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 2 maart een uittreksel besteld en die gelijk betaald. Daarna kreeg ik ongevraagd NOG een uittreksel via de mail. Daar werd via automatische incasso NOG een keer 7,80 afgeschreven. Op 31 maart is er NOG een keer 7,80 afgeschreven terwijl ik alleen op 2 maart wat besteld had. (EN betaald) Ik heb dat laatste bedrag laten storneren. Eb nu krijg ik een betalings herinnering. Voor wat? Ik heb niets meer besteld!!!. Bellen biedt geen oplossing want diegene blijft standaard responses geven. Waardeloos bedrijf!

Gewenste oplossing

Ik wil dat de tweede en derde afschrijving weer terug worden gestort. En excuses van de KvK voor de hersenloze medewerker die alleen maar van een lijstje de antwoorden bleef herhalen. Waardeloze service!
Geboden oplossing
Slechte service. Ik ben totaal niet geholpe . Waardeloze ambtenarij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MikWee
    Datum
    Kvk blijft enorm hun best doen om t niet te befrijpen. Ze blijven maar roepen dat ik meerdere keren besteld heb, terwijl in "mijn bestellingen" duidelijk maar 1 bestellng staat. En maar volhouden. 1 x besteld maar we 3x betaald. En im ben gek? Waardeloze service waardeloos bedrijf. Ambtenarij op z'n slechtst.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen