Opgelost door Kamer van Koophandel: KVK int wel maar levert niet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 648105
Gebruiker
C. Bakker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wilde een gecertificeerd uittreksel van een bedrijf waar ik iets wil gaan kopen dat nogal duur is. Dat vergde nogal wat oefening want zonder een inlogcode en wachtwoord kun je daar niets. U krijgt een brief, maar wat er kwam: geen brief. Uiteindelijk gemaild waarna ik via mail de benodigde gegevens binnen kreeg. Zo kon ik dus het gewenste aanvragen. Via Mastercard betaalde ik 8,45 maar ik kreeg geen mail met bijlage. Dat was 1 februari jl. Omdat ik wel inzicht nodig was heb ik d.d. door betaling van enkele euro's een ongecertificeerd uittreksel direct van de site kunnen downloaden. Dat was op de 2e februari.
Daarna ontspon zich een mailverkeer variërend van u heeft helemaal niets besteld, u heeft toch iets gedownload tot ik zie dat er een betaling geweest is met uw mailadres. Ik zal u een mail sturen maar net als toen ik dat inloggen al geen succes was, ook.nu komt er niet het bestelde en betaalde binnen. Ik heb gister nog weer gemaild daarover maar niets niente! Weg 8,45, weg vertrouwen in dit orgaan.
Ik wil of alsnog dr mal met gecertificeerde bijlage of mij geld terug. Ik voel me nu dik belazerd!!!

Gewenste oplossing

Alsnog levering van het bestelde of terugbetaling van de afgeschreven 8,45 euro.
Geboden oplossing
Na enig heen en weer gemail kwam uiteindelijk via een ander email het bestelde bij ons binnen. Kwestie opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Inmiddels is bedoeld uittreksel via een ander emailadres alsnog toegestuurd ( hoezo niets besteld denk ik dan nog wel). Kortom: tis goed
    gekomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen