Klacht Kamer van Koophandel: KvK weigert wijziging in te voeren

Gebruiker1576489916

Als zorgondernemer in deze moeilijke tijden wordt het ons erg moeilijk gemaakt door kamer van koophandel om te ondernemen. Ons B.V. heeft pas geleden een bestuurswisseling gehad en is actief in de gezondheidssector. Echter is zonder ons medeweten het adres van de B.V. bij KvK register veranderd in een adres van KvK zelf waardoor de B.V. nu geen post meer kan krijgen. Daarnaast heeft KvK ook in zijn register zonder overleg vermeld dat de b.v. geen activiteiten meer heeft en haar activiteiten heeft gestaakt per 2 augustus 2021. Deze informatie is echter onjuist omdat wij nog steeds actief is in de gezondheidssector. Daarnaast hebben we een bestuurswisseling doorgegeven want de oude bestuurder is uitgetreden en de nieuwe heeft als nieuwe bestuurder zijn intrede gemaakt maar KvK weigert de bestuurswisseling dat al heeft plaatsgevonden in te voeren. Doordat de B.V. nu als adres geregistreerd stat op KvK en bij activiteiten vermeld staat dat ze gestaakt zijn komen we ernstig in de problemen bij cliënten en leveranciers. Ook omdat we toen de bestuurswijziging werd geweigerd wij direct een reactie aan KvK gaven op 2 augustus en juist op 2 augustus heeft KvK ook vermeld dat wij geen activiteiten meer uitvoeren wat onterecht en onjuist is. Ik heb aan KvK een email gestuurd op 2 augustus en vandaag weer maar krijg geen antwoord en ook bellen krijg ik te horen dat we teruggebeld worden. Ik wil dat onze klacht wordt opgepakt omdat ons bedrijf door de onterechte meldingen ernstig schade loopt en wij gewoon bereikbaar en beschikbaar zijn als iets niet duidelijk is en alle medewerking verlenen.

Naar de zaak kijkt en niet zonder navraag een bedrijf op non actief zet in het register terwijl wij juist bereikbaar waren en beschikbaar en zelf nota bene mailden dat we alle medewerking verlenen om hun vragen te beantwoorden.

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?