Klacht Kamer van Koophandel: Onrechtmatige aanmaning KVK

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 606446
Gebruiker
Huug12
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb NOOIT een factuur of herinnering of aanmaning gekregen van de KVK maar wel de deurwaarder Syncasso. Ik heb hun een whatssapp gestuurd zoals vermeld op de aanmaning maar geen reactie gekregen. Vandaag weer een brief met dreiging van beslag leggen. Wat kan je hieraan doen???

Gewenste oplossing

De originel factuur alsnog sturen of mailen.
Geboden oplossing
Helemaal GEEN REACTIE , schandalig voor zo’n instantie .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Huug12
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen