Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Kamer van Koophandel: onterechte incasso en gebrek aan verantwoordelijkheidsbesef
Details
Klacht
Door een storing bij de bank van de KvK is er een betaling van een factuur van 40 euro verkeerd gegaan. Ik had bedrag op tijd en correct (juist rekening- en factuurnummer) overgemaakt. Nu stuurt de KvK, zonder mij eerst van dit probleem op de hoogte te stellen, een incassobureau op mij af die een bedrag van ruim 200 euro probeert te incasseren. Ik kan d.m.v. bankafschiften en reactie van mijn bank aantonen dat het probleem bij de KvK ligt, echter zij willen niet inhoudelijk op de zaak reageren en verwijzen mij naar het incassobureau dat ook iedere inhoudelijke discussie uit de weg gaat. Men probeert mij financieel te laten boeten voor fouten in de eigen organisatie en gaat iedere verantwoordelijkheid om dit op te lossen uit de weg. Schokkende ervaring.Gewenste oplossing
Incassotraject stoppen, een nieuw correct betaalverzoek (40 euro) en excuses voor alle overlast die mij dit al dagen bezorgd- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.