Opgelost door Kamer van Koophandel: Onterechte incasso

content Opgelost
Stichting Goed Doel

Begin maart heeft onze net opgerichte stichting voor een goed doel een factuur van de Kamer van Koophandel ontvangen van € 51,00 en deze op 11 maart betaald, maar desondanks kregen wij begin en half april agressieve e-mails van Syncasso, waarin beslaglegging werd aangekondigd als wij geen honderden euro's aan incassokosten zouden betalen. Inmiddels hebben wij Syncasso twee keer gemaild, maar zonder enige reactie. Wij zijn vrijwilligers en onze stichting heeft nog geen inkomsten. Als de Kamer van Koophandel op deze manier met zijn leden omgaat, willen we daar liever niet bij aangesloten zijn, maar dat is kennelijk een wettelijke verplichting. Jaren geleden hoorde ik al van de agressieve, haast criminele verkooppraktijken van de Kamer van Koophandel, die een langdurig zieke ondernemer achterna zat en een kleine eigen bijdrage met incassokosten liet oplopen tot duizenden euro's. Wat zijn dit voor een onmensen die de wet misbruiken voor eigen gewin?

Het incassobureau terugroepen.

Kamer van Koophandel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?