Klacht Kamer van Koophandel: Onvriendelijk, niet verbergen zakelijk adres terwijl je mensen niet in gevaar mag brengen, FB

Tanjaja

- onvriendelijke mails van KvK medewerkers
- niet verbergen van zakelijk adres van anti-corrputie organisaties, journalisten, psych's, BN-ers en zich dan beroepen op "de wet", terwijl er ook in de wet staat dat je mensen niet in gevaar mag brengen. Gezond verstand (rechtbeginsel van Redelijkheid en Billijkheid) gaat nog altijd VOOR welke wet dan ook, dat doet de politie bv ook.
- Het delen van prive informatie uit prive gesprekken op openbare media als Facebook: ik kies er zelf voor geen inhoud van activiteiten te delen met Facebook die als hoofd-doel data verkoop heeft, in een telefoongesprek krijgt KvK medewerkster informatie, en schrijft deze verdraaid en schadelijk op Facebook. Dat kan echt niet. Misschien moeten jullie je medewerkers een cursus geven hoe-discreet-omgaan met persoonlijke informatie uit gesprekken en wat de schadelijke gevolgen kunnen zijn?
- klachtenformulier op de KvK website geeft foutmelding: "is not a valid value for complaint".

- mensen en organisaties niet in gevaar brengen, BOVEN welke wet dan ook.
- geen onvriendelijke mails sturen
- 1 protocol opstellen dat alle medewerkers kennen hierover, zodat niet 50% van de medewerkers zegt dat je het zakelijk postadres bij bewezen dreiging ALTIJD af kan schermen en de andere 50% doet alsof IK dat verkeerd begrepen heb.
- klachtenformulier op de KvK website repareren.
- geen informatie uit gesprekken delen (en zeker niet verdraaid, en zeker niet bij aangetoonde dreiging) op openbare media, en veiligere communicatie toepassen (bv via DigiD login, of encrypted communicatie of https. Een privacy workshop en de gevolgen van privacy niet respecteren zou een betere balans geven in de attitude van de medewerkers en het voorkomen van toekomstige schade.

Tanjaja
    Ah ik mort nu een reactie typen van klachtenkompas om de reactie mogelijkheid open te houden (?)

Ook een klacht indienen over Kamer van Koophandel?