Klacht Kamera-express.nl: Pakket is kwijt door slechte bezorging

Klachtnummer
# 660860
Gebruiker
BvanEHV
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 3 mei een camera besteld en deze zou dezelfde dag geleverd worden via Trunkrs. Echter is er tot op heden geen bezorger langsgekomen terwijl de status van de zending in de Track&Trace op 'afgeleverd' staat. Dit klopt niet; er was niemand thuis en ten tweede is op de videodeurbelcamera ook geen bezorger te zien geweest gedurende de hele dag.

Het blijkt dat het pakket afgeleverd mocht worden zonder dat er voor getekend hoeft te worden. Dit is heel apart aangezien de camera van behoorlijke waarde is.

Via Trunkrs krijg ik amper contact en Kamera Express geeft aan dat ze een pakketonderzoek opstarten en niet weten hoelang dit kan duren.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf zorgt dat het onderzoek binnen 1 a 2 dagen afgerond is of dat er een oplossing komt zodat ik de camera alsnog krijg of het geld terug krijg.

Het is niet best dat zulke bestellingen zonder handtekening oid afgeleverd worden.

Daarnaast lijkt het me niet de bedoeling dat de klant op dit moment het geld kwijt is en geen pakket heeft. En vervolgens maar moet wachten zonder dat iemand kan aangeven hoelang het kan duren.

2 reacties

  1. Auteur
    Kamera-express.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je bericht, ik wil natuurlijk eerst aangeven dat ik het heel vervelend vind dat het pakket kwijt is. Helaas kunnen wij niet met 1 a 2 dagen het onderzoek afronden, wij moeten Trunkrs te tijd geven om het uit te zoeken, ik heb net om een update gevraagd. Ik hoop dat we snel wat kunnen laten weten.

    Sorry voor het ongemak.
  2. Auteur
    Kamera-express.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    We hebben een reactie terug, het onderzoek loopt nog. Helaas kan dit even tijd in beslag nemen. Zodra wij een update hebben zullen we u per mail op de hoogte houden.

Ook een klacht indienen over Kamera-express.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen