Klacht Kamera-express.nl: Pakket is kwijt door slechte bezorging
Details
Klacht
Op 3 mei een camera besteld en deze zou dezelfde dag geleverd worden via Trunkrs. Echter is er tot op heden geen bezorger langsgekomen terwijl de status van de zending in de Track&Trace op 'afgeleverd' staat. Dit klopt niet; er was niemand thuis en ten tweede is op de videodeurbelcamera ook geen bezorger te zien geweest gedurende de hele dag.Het blijkt dat het pakket afgeleverd mocht worden zonder dat er voor getekend hoeft te worden. Dit is heel apart aangezien de camera van behoorlijke waarde is.
Via Trunkrs krijg ik amper contact en Kamera Express geeft aan dat ze een pakketonderzoek opstarten en niet weten hoelang dit kan duren.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf zorgt dat het onderzoek binnen 1 a 2 dagen afgerond is of dat er een oplossing komt zodat ik de camera alsnog krijg of het geld terug krijg.Het is niet best dat zulke bestellingen zonder handtekening oid afgeleverd worden.
Daarnaast lijkt het me niet de bedoeling dat de klant op dit moment het geld kwijt is en geen pakket heeft. En vervolgens maar moet wachten zonder dat iemand kan aangeven hoelang het kan duren.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.