Klacht Kamera-express.nl: Voorgelogen
Details
Klacht
Op 20-11-22 online een nieuwe (geen outlet) TV besteld, waarna het volgende drama volgende:1. TV werd geleverd, voor ontvangst mijn schoonmoeder (72) georganiseerd om de TV in ontvangst te nemen. Bezorger was niet alleen ontzettend onbeschoft maar dwong haar (72 jaar!) mee te helpen omdat hij anders terug zou rijden.
2. Ontvangst TV: doos was gescheurd, plastic beschermmateriaal gescheurd, batterijen in de afstandsbediening, boekje was niet in plastic, de standaard was niet meegeleverd (we zouden de TV niet eens kunnen testen) en als klap op de vuurpijl zat er op de doos een sticker van een reparatiecentrum
3. Klantenservice (meermaals) gebeld: zij zouden op 24-11-22 de TV komen ophalen. Dit was overigens niet gecommuniceerd naar mij, dus op stel en sprong weer de schoonmoeder georganiseerd en zij waren veel te laat en hadden blijkbaar een verkeerd telefoonnummer van Kamera Express ontvangen waardoor ik dit ook niet wist
4. Op 26-11 is de TV opgehaald, wederom was een vereiste dat wij hielpen. (ondanks dat door de klantenservice plechtig is beloofd dat dat absoluut niet het geval zou zijn) Vanaf ontvangst zou het nog 5-10 werkdagen duren voordat ik mijn geld retour kreeg
5. Op 07-12 geen bevestiging van ontvangst ontvangen, weer gebeld en de order was wel binnen maar niet verwerkt(!), wederom geen communicatie naar mij. Met andere woorden: ik heb nog steeds geen duidelijkheid wanneer ik mijn 3.000 euro terugkrijg.
Lang verhaal kort: goed idee als je op zoek bent naar dagbesteding, met de wachttijden van de klantenservice en alles wat ze verkeerd doen kun je prima een dag vullen.
Oh pluspunt: als je de klantenservicemedewerkers na minimaal 10 minuten wachtrij kan bereiken, kunnen ze niks voor je doen maar ze zijn meestal wel vriendelijk.
Gewenste oplossing
Geld retour + oplossing ongemakDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.