Klacht Kamera Express: betalen in de garantie en zegen zat ik moe twillig kapot heb gemaakt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383999
Gebruiker
Panaconic camera
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn klacht is: dat ik een reparatie heb moeten betalen dat binnen garantie termijn valt en dan ook nog de schuld krijg dat ik het moet willig kapot heb gemaakt.
tot op heden niets van ze gehoord ook van Panasonic niet .En het is ook nog niet eens een goed kopen camera nootebene een prof van duizenden euros
wat moet ik nog meer doen om een reactie te krijgen van de winkel en fabrikant.

De oplossing

ik wil excuus en mijn geld te rug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kamera Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Panaconic camera
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vind heel vervelend dat ik steeds alles moet herhalen enr komt geen redactie, denk dat ik maar een andere weg zoek want bij jullie kom ik ook niet veder. Denk ook dat bij jullie alles automaties gaat! Met standaard berichten .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kamera Express?