Klacht Kamera Express: Drone behuizing krijgt scheurtjes in het platstic

Le11

Dat mijn Tello drone die ik op 14 april 2019 gekocht heb na een paar keertjes er mee vliegen scheurtjes in de behuizing vertoont. Ik ben er toen gelijk mee terug gegaan naar de winkel waar ze hem ter reparatie wilden opsturen. Na dat het hele reparatieformulier was ingevuld moest ik deze ondertekenen. Waar dan helemaal onderop het formulier staat dat ingeval van schade van buitenaf zoals water/zand/val of stoot schade of buiten het garantietermijn bedragen de minimale onderzoekskosten € 75,00 euro terwijl de hele Tello drone maar €89,00 kost. Dit is totaal niet in verhouding en heb ik de drone maar weer mee naar huis genomen. Want hoe ga ik hun bewijzen dar deze scheurtjes zijn gekomen door trilling tijdens het vliegen. Nu is er inmiddels een stukje uit getrild

De drone ter reparatie op sturen en laten maken op kosten van de leverancier DJI. Want ik heb een hele chatversie gehad met DJI dat ik hem in de winkel moest omruilen omdat hij toen de scheurtjes kwamen pas net een maand oud was nu zijn we inmiddels 2 maanden verder en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd omdat ik niet ga tekenen voor dat ik akkoord ga met die 75,00 euro
Als het nou is €10,00 zou zijn dan zou het nog redelijk zijn wat betreft de aankoop prijs.

Le11
    Jammer dat Kamera Express niet de moeite neemt om mijn klacht op te lossen.
    Le11
    Nog steeds niet de moeite genomen om te reageren op mijn klacht wel willen verkopen maar oplossen kunnen ze níet.

Le11
Ze hebben niet eens de moeite genomen om te reageren. Waardeloze winkel. Ik zal er nooit meer wat kopen 😡

Ook een klacht indienen over ?