Opgelost door Kamera Express: Gemaild over een verkeert geleverde zonnekap. Na ontvangstbevestiging geen reactie meer.

LvdW

26 maart naar kamera-express Rotterdam gereden (65km) om me voor te laten lichten, en de juiste spullen aan te kunnen schaffen. Op de vraag of er bij de objectieven ook zonnekappen geleverd worden, was het antwoord dat bij de 55-200 een kap zit, en bij de 18-55 niet. Ik koop een kap voor de 18-55. Thuis blijkt de kap voor de 18-55 niet te passen. Bij de 55-200 blijkt geen kap te zitten. Maandag verwijst de klantenservice me naar het retourformulier op de website. Ik kan de verkeerde kap op eigen kosten terug sturen en twee andere kappen incl. verzendkosten bestellen. Dus extra kosten. Hier ben ik het niet mee eens. Op mijn mail dat ik dat anders geregeld wil hebben, krijg ik snel een mail terug met de mededeling dat ze mijn bericht aan haar collega’s voor zal leggen. Als ik 2 april nog geen reactie heb stuur ik weer een mail met de mededeling dat ik wel erg nieuwsgierig ben geworden naar de oplossing. Na 10 min. lees ik dat ik na het weekeind meer info. krijg. Het blijft stil.

Graag wil ik dat de zonnekap zonder verzendkosten geruild kan worden en dat ik een kap voor het 55-200mm objectief ook zonder verzendkosten kan bestellen. Voor 18-55mm is dat de zonnekap HB-69 van het merk Caruba, en voor de 55-200mm is dat de zonnekap HB-37 van het merk Caruba. Er is ook enige haast bij, ik heb deze zonnekappen in de week van 18 april nodig.

kamera-express.nl
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben voor u gekeken voor een geschikte oplossing. Wij zullen u een couponcode toesturen zodat u de juiste zonnekappen kunt bestellen zonder verzendkosten. Ook zullen we u een retour sticker per mail toesturen, zodat u de huidige zonnekap kan retourneren en wij het bedrag hiervan kunnen crediteren zodra deze retour is.

Wij hopen het op deze manier alsnog naar wens te hebben opgelost.

Kamera Express.
    LvdW
    Jammer dat het door omstandigheden wat lang heeft geduurd voordat er een oplossing voor mijn probleem kwam, maar ben nu toch tevreden over de afhandeling van de klacht.

LvdW

Ook een klacht indienen over Kamera Express?