Klacht Kamera Express: Kamera-Express erkent hun fouten niet en de service is ver te zoeken..

drossoo

Dit is een vervolg op een onopgeloste klacht!

Op 29 april een aantal producten besteld die op voorraad zouden zijn. Later een mail ontvangen dat 1 van de producten niet op voorraad zou zijn.. Ik had het snel nodig dus ik kon daar (volgens hun) niet 4 werkdagen op wachten. Ik heb dus aangegeven de bestelling geannuleerd te willen hebben. Na heel wat heen en weer mailen vanuit VOORAL mijn kant. Heb ik tot de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug. Het zou nu als het goed is overgemaakt zijn en ik kan het maandag op mijn rekening verwachten, maar door als deze ellende en tijd die ik erin heb moeten steken door een fout van Kamera-Express had ik op zijn minst een voucher verwacht om de klant tevreden te houden. Ik heb hier ook om gevraagd en Kamera-Express zegt doodleuk hier geen aanleiding voor te zien. Ik ben diep en diep teleurgesteld in dit bedrijf. Ik heb nog geen 3 maanden geleden de Canon Eos R aangeschaft twv €2200,- en nu wordt ik zo behandeld. Ik ben al bang voor wat de toekomst gaat brengen mocht er wat met mijn camera zijn..
Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij hoe je zo klant onvriendelijk kunt communiceren en totaal geen empathie kunt hebben voor een trouwe klant.

Ik ga toch echt voor een voucher. Dat is op dit moment het enige dat mij kan laten geloven dat er toch nog iets van service verleend wordt door dit bedrijf. Na al die mails en telefoontjes die ik heb moeten plegen om achter mijn geld aan te zitten, vind ik dat wel het minste dat ze kunnen doen.

Kamera Express
    Beste D. Ros,

Bedankt voor je uitgebreide bericht. Wat vervelend te zien dat de order niet is gelopen zoals je dat van ons mag verwachten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat onze collega's er ondertussen met onze administratie mee bezig is geweest en ze je een kortingscode hebben toegestuurd.

Ook een klacht indienen over Kamera Express?