Klacht Kamera Express: Kamera-Express Reageert Niet op Aanvraag Claim

Klachtnummer
# 174514
Gebruiker
KD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik hoor tot de groep gedupeerde klanten van de faillissement van Foto Klein. Ik had een Canon 100D ingeleverd in ruil voor een tegoedbon ter waarde van 399€ op 31 Oktober 2016. Na het aankondigen van de faillissement heb ik alle nieuws omrent Foto Klein dagelijks nauwlettend in de gaten gehouden. Meteen na het faillissement werd een e-mail adres opgesteld waarnaar klanten hun claims konden indienen. Ik heb zelf een claim ingediend en heb daarnaast ook via mijn rechtsbijstand een claim ingediend bij de curator. Na de overname van Klein door Kamera-Express, konden voormalige Klein klanten opnieuw een claim indienen via de website van Kamera-Express [claim ingediend op 1 Mei 2016]. Hierop kwam echter nooit een antwoord. Op maandag 27 Juni 2016 heb ik na een telefonisch gesprek met een Kamera-Express medewerker een e-mailadres gekregen waar ik de status van mijn claim kon opvragen. Deze mail heb ik verstuurd op 29 Juni 2016 verstuurd.

De oplossing

Mijn tegoedbon verloopt op 1 Oktober 2016.
Ik zou graag een reactie op mijn e-mail willen hebben. Ik zou graag
- het aankoopbedrag terug willen hebben.
- gecompenseerd worden met een camera-model.

Enige reactie van kamera-express zou zeer gewaardeerd zijn.
Dit kan per e-mail, maar ook telefonisch en ook via klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kamera Express?