Klacht Kamera Express: Product niet geleverd, contact slecht mogelijk en bedrag niet teruggestort

sad Niet opgelost
OntevredenKlant

Zaterdag 29 juni bestelde ik een tv en betaalde ik deze direct. In de avond zou ik gebeld worden om een bezorgafspraak te maken maar dit gebeurde niet. Zondag was de helpdesk slecht bereikbaar en kon men mij uiteindelijk niet zeggen waarom dit niet was gebeurd. Maandag werd er contact met mij opgenomen en werd verteld dat het artikel moest worden verstuurd vanuit vestiging Almelo naar het centrale magazijn. De tv zou daar woensdag worden bezorgd. Die dag heb ik wederom niets gehoord en ik heb veel pogingen gedaan, zonder succes, om hen te bereiken. Wanneer ik bel naar de helpdesk dan wordt dit beantwoord met een automatisch bericht met de mogelijkheid om teruggebeld te worden maar dat laatste gebeurd niet wanneer ik daarvoor kies. Als het al lukte, kon de betreffende medewerker mij niet helpen en kreeg ik allerlei redenen voor de slechte bereikbaarheid te horen (drukte bij PostNL en veel werknemers zijn ziek). Op vrijdagmiddag zou een manager mij terugbellen maar ook dat is niet gebeurd. Het hele weekend waren ze weer onbereikbaar en ik ben maandagmiddag naar een fysieke winkel gegaan omdat ik niet meer wist hoe ik anders in contact kon komen. Daar werd ik vriendelijk geholpen en probeerde ze mij te helpen. Zij namen contact op met hun hoofdkantoor en via hen kreeg ik door dat men een spoed overboeking zouden uitvoeren om het bedrag terug te storten. Vandaag, dinsdag, staat het nog steeds niet op mijn rekening. In de ochtend nog een (late) reactie per mail gekregen dat het met spoed zou worden behandeld maar wederom blijkt dat niet te zijn gebeurd. Een verzoek om telefonisch contact wordt hard genegeerd en zo blijf ik anderhalve week later achter zonder tv en zonder geld. Contact opnemen is uiterst lastig daar de klantenservice telefonisch niet bereikbaar is en terugbel verzoeken worden niet uitgevoerd. Wanneer ik iemand te spreken krijg kan diegene mij niet helpen of doet mij loze toezeggingen.

Terugbetaling door middel van spoedoverboeking (op het moment van dit schrijven) en telefonisch contact met een verantwoordelijk medewerker.

OntevredenKlant
    Inmiddels ben ik twee weken verder nadat ik de tv heb besteld en betaald. Het heeft mij 10 dagen gekost om zelf te achterhalen dat het product niet geleverd zou worden. Op de eerste dag van deze werkweek is mij, door een medewerker in een fysieke winkel schriftelijk, toegezegd dat de betaling door middel van een spoedbetaling zou worden overgeboekt naar mijn betaalrekening. Nadat dit niet gebeur was heb ik, na vele vruchteloze pogingen, een medewerker van de klantenservice gesproken. Deze medewerker had geen boodschap aan mijn verzoek en vertelde mij dat ik 10 dagen moest wachten op terugbetaling (nadat ik, op dat moment, al 10 dagen geleden had betaald). Ik heb gevraagd om dat en verantwoorlijk medewerker met mij contact zou opnemen. De volgende dag ontving ik een oproep van een niet-nationaal telefoonnummer. Dit bleek Kamera Express te zijn nadat ik het ingesproken voice-mail bericht had beluiterd. Ik neemn niet zomaar oproepen aan van niet Nederlandse nummers en had niet kunnen weten dat dit Kamera Express betrof. De medewerker had ingesproken dat hij mij de volgende dag zou terugbellen maar dit heeft verzuimd. Ik heb om tekst en uitleg gevraagd en om een spoedige terugbetaling maar Kamera Express weigert hier aan mee te werken. Het is nu vrijdag en ik heb geen andere keus dan dit te beleggen bij De Geschillencommissie.
    OntevredenKlant
    Afgelopen vrijdag werd mij verteld dat afgelopen maandag de betaling met spoed zou worden overgemaakt. Het is nu woensdag en helaas is dit nog steeds niet gebeurd. Helaas laat Kamera Express zien leugenachtig te zijn. Inmiddels is het 2,5 week geleden nadat ik mijn bestelling had besteld die niet is geleverd. Pas op voor deze onbetrouwbare organisatie.
    OntevredenKlant
    Inmiddels is ook de wettelijke termijn verstreken en Kamera Express geeft niet meer thuis. Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht door deze organisatie.

OntevredenKlant
Uiteindelijke oplossing Uiteindelijk is het bedrag terugbetaald maar gelet op de tijd die dit heeft gekost, beschouw ik dit niet als de gevraagde oplossing.