Klacht Kamernet: Automatische incasso Kamernet
Details
Klacht
Ik heb via de website van Kamernet een Premium-Basic account aangemaakt om toegang te krijgen tot hun verhuurdersbestand van kamers. Ik heb hiervoor EUR. 19,00 betaald en dit een paar dagen gebruikt; helaas zonder resultaat omdat de meeste kamers helemaal niet beschikbaar blijken te zijn.Tot mijn verbazing wordt vervolgens automatisch iedere 15 dagen eenzelfde bedrag afgeboekt! Hiervoor heb ik geen schriftelijke toestemming gegeven; Kamernet heeft dit ook niet in hun procedure vastliggen.....
Ik denk dat heel veel mensen (vooral studenten) maanden onterecht betalen omdat je voor huur van een kamer meestal maar een paar weken aangemeld wilt zijn en zeker niet doorlopend automatisch !
Gewenste oplossing
1) Dat Kamernet stopt met emaisl over betalingsachterstand.2) Dat Kamernet hun automatische incasso-procedure aanpast aan wettelijke eisen.
3) Dat Kamernet huurders niet onwetend opzadelt met doorlopend account maar een duidelijke keuze op de website inbouwt.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.