Opgelost door Kamernet: Automatische incasso zonder overleg en zonder respons van de klantenservice om dit op te lossen, zod

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 475941
Gebruiker
TessaVerhees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Automatische incasso zonder overleg, geen respons klantenservice.

De oplossing

Ik wil graag het bedrag voor de ongebruikte tweede maand, onderdeel van een abonnement waarvoor ik me niet had opgegeven, terugkrijgen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TessaVerhees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen