Opgelost door Kamernet: Brief van Intrum incasso, zonder aanmaning of waarschuwing vantevoren
Details
De klacht
Ik sta ingeschreven bij Kamernet voor 1 maand een premium account voor € 34,--. Omdat ik dacht dat het voor 1 maand was, dacht ik dat het na 1 maand voorbij was, maar het premium account blijkt een doorlopend abonnement, wat ik zelf op had moeten zeggen. Uiteindelijk is er 4 maanden ingehouden en heb ik 2 maanden laten storneren. Abonnement is dan ook opgezegd. In die 4 maanden heeft Kamernet helemaal niets voor mij gedaan. Ik ontvang nu van het incassobedrijf een brief waarin de resterende maanden van 2 x € 34,-- en € 40,-- incassokosten betalen. Er zijn ook nooit aanmaningen gestuurd. Die zijn blijkbaar naar mijn account gedaan, waar ik geen gebruik van kan makenDe oplossing
Ongedaan maken van de incassoUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.