Klacht Kamernet: Herroepingsrecht - opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493160
Gebruiker
KDL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar maanden geleden heb ik een account aangemaakt bij Kamernet. Wegens persoonlijke omstandigheden was ik genoodzaakt mijn abonnement weer op te zeggen. Dit heb ik gedaan binnen het wettelijke termijn van mijn herroepingsrecht en op juiste wijze. Het feit dat Kamernet bij de kleine lettertjes aangeeft dat, zodra je een betaald abonnement aanschaft, je van je herroepingsrecht af bent is voor een bedrijf zo bekend als deze zeer treurig.

Nu gaat de wet altijd boven de algemene voorwaarden en zijn er uitzonderingen waarbij je inderdaad uitspraken mag doen waarbij het recht van herroeping komt te vervallen. Echter durf ik niet te zeggen of dit op de juridische zwarte of grijze lijst staat. Wat duidelijk is, is dat Kamernet de grens op zoekt betreft wetgeving en met het stukje service hierin de plank compleet misslaat.

Uiteraard heb ik geen reactie ontvangen van Kamernet op mijn laatste mail wat nogmaals laat zien wat voor onprofessioneel bedrijf Kamernet daadwerkelijk is.

De oplossing

Dat er nogmaals naar de algemene voorwaarden gekeken worden en dat dit zo nodig duidelijker vermeldt wordt op de site. Daarnaast verwacht ik een juiste afhandeling van mijn herroeping.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KDL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen