Klacht Kamernet: Herroepingsrecht - opzegging

KDL

Een paar maanden geleden heb ik een account aangemaakt bij Kamernet. Wegens persoonlijke omstandigheden was ik genoodzaakt mijn abonnement weer op te zeggen. Dit heb ik gedaan binnen het wettelijke termijn van mijn herroepingsrecht en op juiste wijze. Het feit dat Kamernet bij de kleine lettertjes aangeeft dat, zodra je een betaald abonnement aanschaft, je van je herroepingsrecht af bent is voor een bedrijf zo bekend als deze zeer treurig.

Nu gaat de wet altijd boven de algemene voorwaarden en zijn er uitzonderingen waarbij je inderdaad uitspraken mag doen waarbij het recht van herroeping komt te vervallen. Echter durf ik niet te zeggen of dit op de juridische zwarte of grijze lijst staat. Wat duidelijk is, is dat Kamernet de grens op zoekt betreft wetgeving en met het stukje service hierin de plank compleet misslaat.

Uiteraard heb ik geen reactie ontvangen van Kamernet op mijn laatste mail wat nogmaals laat zien wat voor onprofessioneel bedrijf Kamernet daadwerkelijk is.

Dat er nogmaals naar de algemene voorwaarden gekeken worden en dat dit zo nodig duidelijker vermeldt wordt op de site. Daarnaast verwacht ik een juiste afhandeling van mijn herroeping.

KDL

Ook een klacht indienen over Kamernet?