Klacht Kamernet: Het gaatt over kamernet

A

Ik sta ingeschreven bij Kamernet voor 1 maand een premium account voor € 34,--. Omdat ik dacht dat het voor 1 maand was, dacht ik dat het na 1 maand voorbij was, maar het premium account blijkt een doorlopend abonnement, wat ik zelf op had moeten zeggen. Uiteindelijk is er 4 maanden ingehouden en heb ik 2 maanden laten storneren. Abonnement is dan ook opgezegd. In die 4 maanden heeft Kamernet helemaal niets voor mij gedaan. Ik ontvang nu van het incassobedrijf een brief waarin de resterende maanden van 2 x € 34,-- en € 40,-- en ik heb de brief 10 maart 2021 onntvangen en ik moet het bedrag 12 maart 2021 betalen. incassokosten betalen. Er zijn ook nooit aanmaningen gestuurd. Die zijn blijkbaar naar mijn account gedaan, waar ik geen gebruik van kan maken het is echt niet eerlijk ik kan ook niet opzeggen

Ik wil het opzeggen ik wil het niet bij jullie ingeschreven

Kamernet
    Beste Ahmed,

Jammer dat je niet tevreden bent over de service van Kamernet, je geeft aan geen betalingsherinneringen te hebben ontvangen en ook niet je abonnement kunt opzeggen. Ik zoek dit graag even met je uit om te zien wat er is gebeurd. Kun jij mij een bericht sturen naar supportdesk@kamernet.nl ? Ik zoek dan even je gegevens erbij en dan kijken we even hoe het precies zit.

Vriendelijke groet, Joy - Kamernet

A

Ook een klacht indienen over Kamernet?